Har du flotte bilder fra kommunen vår?

Osen kommune ønsker å vise frem den flotte kommunen vår gjennom utlegging av bilder. Vi oppfordrer alle som har flotte foto som er tatt i Osen kommune, til å sende det inn på epost til postmottak@osen.kommune.no.

Det settes pris på bilder som inneholder personer, bilder av natur (gjerne sommerbilder), kultur, aktiviteter og næring.

Stikkord som kan inspirere til bilder:

• Natur: øyer, fyrlykter, landskap, badesteder, fjelltopper, fiskevann, elver, dyr
  • Kultur: mat, folk i ulike settinger, serveringssteder, setrer, Nota, turisme, gårder
  • Fritid: fotball, folk i ulike settinger, bading, fisking, jakt, laksetrapper, på tur
  • Næring: bilder fra fiskebåter, oppdrett, landbruk, butikk
  • Steder: f.eks. Svee, bygdatunet, Vingsand, Steinsdalen, Strand, Osen, Svartholet, Sørjer, Nordmelandsfossen, badesteder i skipelva, Buholmråsa, Kya, Skjervøya
  • Kulturminner: helleristning, graver osv.
  • Andre artige og flotte bilder relatert til Osen

Ved å sende inn bilde(r) godtar man at kommunen kostnadsfritt kan bruke bildet til blant annet hjemmesiden og annet promoteringsarbeid.

Vi vil fortløpende legge ut bilder på et billedgalleri her