Spør Eli om Nota!

Hva skjer i Nota? Eli Lothe er Osen kommunes kontaktpunkt for spørsmål rundt aktivitet i Nota. Vår «kulturkoordinator» vil være viktig i arbeidet med å styrke frivillighet og kultur. Spørsmål? Kontakt Eli!

Ofte stilte spørsmål og svar:

• Når åpner Nota

Offisiell åpning er i oktober, nærmere dato og tidspunkt blir kringkastet.

• Hvem kan bruke Nota

Både lag og foreninger og privat kan bruke og leie ulike deler av lokalene i Nota etter åpning.

• Når kan befolkningen bruke Nota:

Deler av bygget tas gradvis i bruk allerede nå av barnehage og skole, og kommunen.

Offisiell åpning av Nota er i oktober for alle.

• Hvordan kan jeg booke ulike deler av Nota som leies ut?

Du kan kontakte Eli for å reservere/melde inn ønsker om leietider.

Eli har gjennom året allerede vært involvert i å kjøpe inn inventar, og ha dialog med lag og foreninger. Nå ser hun fram til å jobbe videre som vår koordinator for aktivitet i Nota.

Nota skal bidra til at det skal være bra å bo i Osen. Både ordfører og kommunedirektør vil berømme alle som har kommet med innspill til- og deltatt i arbeidet så langt. Det bidrar til at Nota blir et attraktivt samlingssted. Vi kan om litt glede oss til å ta hele huset i bruk. Biblioteket vil ha en sentral funksjon, og bibliotekar Irene Jakobsen vil snart kunne ønske velkommen til både gamle og nye brukere. Det er plass for alle i de flotte lokalene. Vi håper Nota fylles med liv og variert aktivitet.

Nå rigges det til den store åpningsdagen i oktober. Det er mye som skal på plass knyttet til både inventar og drift. Det jobbes med ulike ting som alt fra logistikk rundt utleie, forankring av prisliste, regler for bruk, renhold, til å lage aktivitetsplan for året.

Ta kontakt med Eli om du trenger informasjon om aktiviteten i Nota. Tlf.: 725 78 200, e-post: eli.lothe@osen.kommune.no